• مشاوره صحیح
  • قیمت مناسب
  • اصالت کالا
  • بانه ویترین
راهنمای جامع خرید تلویزیون

تلویزیون از لوازم مورد نیاز در هر خانه‌ای است که با ورود مدل های پیشرفته آن با تکنولوژی‌های جدید، داشتن یک تلویزیون عالی و با امکانات کامل از دغدغه‌های هر کسی است. با توجه به این تنوع همه افراد به راهنمای خرید تلویزیون نیاز دارند. برای اینکه بتوانیم انتخاب درست برای خرید تلویزیون داشته باشیم لازم است به یک سری از اطلاعات دسترسی داشته باشیم. در این نوشته سعی داریم موارد حائز اهمیت را توضیح دهیم تا زمان خرید به اطلاعات کامل برای انتخاب درست دسترسی داشته باشید.

راهنمای جامع و کامل خرید تلویزیونراهنمای انتخاب سایز تلویزیون:تلویزیون هوشمند بخرم یا معمولی؟تلویزیون معمولی :نکات مربوط به راهنمای خرید تلویزیون هوشمند:کیفیت تصویر تلویزیون چقدر باشد ؟انواع کیفیت تصویر در تلویزیون:تاثیر کیفیت تصویر در قیمت تلویزیون:اهمیت نرخ نوسازی تصویر در راهنمای خرید تلویزیون:روشنایی تصویر:6 بخش مهم که در طراحی و شکل ظاهری تلویزیون تاثیر گذار هستند:1) تلویزیون تخت بخریم یا منحنی؟2) ویژگی‌های تلویزیون منحنی:3) تنوع در طراحی پایه‌های تلویزیون چگونه است؟4) نحوه اتصال به دیوار:5) نصب بر روی پایه نمایشگاهی:6) جنس بدنه: مورد مهم که زمان خرید تلویزیون حتما آن از فروشنده بپرسیم:7) پشتیبانی از زبان‌های مختلف به ویژه فارسی:8) کشور سازنده:9) گارانتی:راهنمای خرید تلویزیون براساس برندهای معتبر:1) راهنمای خرید تلویزیون ال جی:2) راهنمای خرید تلویزیون سونی:راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ:راهنمای خرید تلویزیون هایسنس:کدام نوع پنل تلویزیون بهتر است؟راهنمای خرید تلویزیون LED:راهنمای خرید تلویزیون اولد (OLED):راهنمای خرید تلویزیون کیولد (QLED):راهنمای خرید تلویزیون نئوکیولد (NEO QLED):2 نوع پوشش مهم در پنل تلویزیون و تاثیر گذار در کیفیت تصویر:راهنمای خرید تلویزیون باتوجه به نوع ریموت کنترل:توان صوتی تلویزیون ها3 روش مهم در تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی1) مراجعه به سایت مرجع محصول:2) مطابقت دادن مشخصات ویژگی‌ها و امکانات محصول با مرجع:3) خرید از فروشگاه های با سابقه، معتبر و مطمئن:راهنمای خرید تلویزیون گیمینگمواردی که در راهنمای خرید تلویزیون گیمینگ اهمیت دارند عبارتند از:چرا خرید تلویزیون از بانه به صرفه است؟نتیجه گیری:

راهنمای جامع و کامل خرید تلویزیون

نکته: اگر قصد خرید تلویزیون دارید و نمی‌خواهید فروشنده‌ها کلاه سرتان بگذارند حتما این مقاله را مطالعه کنید. چون در ابتدای هر بخش لیستی از مهم‌ترین سوالاتی که باید قبل از خرید در نظر داشته باشید را برایتان آماده کرده‌ایم که باید پاسخ روشنی برای آن‌ها داشته باشید.

اولین و مهم‌ترین سوالی که باید جواب آن را بدانید سوالی است که در فرایند خرید تکلیفتان را روشن می‌کند و شما را از سردرگمی در می‌آورد. سوال این است که:

تلویزیون را برای چه استفاده‌ای می‌خواهید؟ به هدف استفاده خانگی یا فقط برای انجام بازی؟ همچنین محصول را برای محیط کار می‌خواهید یا زندگی شخصی؟

اگر پاسخ به این سوالات را از ابتدا بدانید انتخاب و خرید تلویزیون برایتان ساده تر خواهد بود. اما اگر هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌اید در ادامه به خوبی شما را راهنمایی می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید.

 لیست قیمت تلویزیون ارزان در بانه

قبل از خواندن ادامه ویژگی های محصول لطفا به نکته کلیدی زیر توجه کنید: برای اطلاع از قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون مد نظر خودتان، از جدول و لیست زیر می توانید استفاده کنید هر کدام را که نیاز دارید کلیک کنید، وارد دسته بندی مربوطه خواهید شد.
 تلویزیون ال جی تلویزیون سامسونگ تلویزیون سونی
تلویزیون ال جی 55 اینچ تلویزیون سامسونگ 55 اینچ تلویزیون سونی 65 اینچ
تلویزیون ال جی 49 اینچ تلویزیون 50 اینچ سامسونگ تلویزیون سونی 55 اینچ
تلویزیون ال جی 43 اینچ تلویزیون سامسونگ 49 اینچ تلویزیون سونی 49 اینچ
تلویزیون ال جی 32 اینچ تلویزیون سامسونگ 43 اینچ تلویزیون سونی 43 اینچ
تلویزیون سامسونگ 32 اینچ
لیست برندهای دیگر تلویزیون بانه ویترین یکی از بزرگترین مرجع های خرید تلویوزیون از بانه، به شما تضمین می دهد کمترین قیمت را ارائه میدهد. راهنمای جامع خرید تلویزیون

راهنمای انتخاب سایز تلویزیون:

اندازه تلویزیون از نکات و موارد مهمی است که باید زمان خرید به آن توجه شود. اینکه تلویزیون چند اینچ خرید کنید بستگی به سایز محیط و میزان بودجه‌ای دارد که برای خرید در نظر گرفته شده است. این اندازه باید طوری انتخاب شود که چندین مورد در آن رعایت شود. به طور کلی انتخاب یا خرید شما می‌تواند در بین سایزهای 24 اینچ تا 95 اینچ متغیر باشد. چون تلویزیون هایی که در بازار موجود هستند در این سایزها تولید و به بازار عرضه شده‌اند. دو نکته که در مورد اندازه نمایشگر حائز اهمیت هستند عبارتند از:

  • اندازه تلویزیون با توجه به فضا: دقت داشته باشید متناسب با فضایی که تلویزیون را در آن قرار می‌دهید سایز دقیقی را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای اتاق خواب یا مکان‌هایی که فضا کوچکتر است از تلویزیون های سایز کوچک استفاده کنید همچنین برای پذیرایی می‌توانید از یک مدل با صفحه نمایش بزرگ تر استفاده کنید.
  • اندازه تلویزیون با توجه به فاصله: در نظر داشته باشید که فاصله مکان نشستن با محل جای گذاری تلویزیون از اهمیت زیادی برخوردار است. چون در صورتی که فاصله استاندارد نباشد کیفیت تصویر آنطور که باید دیده نمی‌شود. همچنین احتمال دارد فاصله کم با نمایشگر دستگاه به چشم بیننده آسیب بزند. پس سایز تلویزیون را طوری تعیین کنید که با محلی که قصد دارید آن را قرار دهید، همخوانی داشته باشد و فاصله از آن استاندارد باشد. به عنوان مثال اگر فاصله مبل شما از تلویزیون 3 متر است و معمولا از این مکان به تلویزیون نگاه می‌کنید حتما دقت داشته باشید سایز آن را بر اساس این فاصله انتخاب کنید.

تلویزیون هوشمند بخرم یا معمولی؟

تلویزیون ها به 2 دسته معمولی و هوشمند تقسیم می‌شوند:

تلویزیون معمولی :

تلویزیون های معمولی از مدل های قدیمی هستند که امکانات خاصی ندارند و تنها قابلیت آن‌ها، توانایی دیدن فیلم و کانال‌های مختلف است، همچنین امکان اتصال دستگاه‌ها و سایر گجت‌ها را از طریق پورت HDMI و USB فراهم می‌کند. بنابراین اگر جزو کسانی هستید که تمایلی به استفاده از اینترنت بر روی تلویزیون ندارید نیازی نیست که یک مدل هوشمند خریداری کنید.

نکته: در حال حاضر تولید و موجودی این تلویزیون ها کم شده است. همچنین زمانیکه این نوع محصول را خریداری کنید از امکاناتی چون وصل کردن تلفن همراه به تلویزیون از طریق بی سیم برخودار نیستید.

نکات مربوط به راهنمای خرید تلویزیون هوشمند:

با پیشرفت و اضافه شدن امکانات مختلف، تلویزیون ها هوشمند شدند و به آنها اسمارت نیز گفته می‌شود. از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون هوشمند امکان اتصال به اینترنت، اتصال به گوشی، نصب برنامه و مواردی از این قبیل است که تلویزیون را علاوه بر تماشای فیلم به یک وسیله سرگرمی تبدیل کرده است.

نکته: اکنون دسترسی به اینترنت در تلویزیون یکی از قابلیت‌های مهم به شمار می‌رود. افراد برای تماشای فیلم‌های جدید تنها با نصب برنامه مخصوص فیلم مثل: فیلیمو، نماوا و نت فلیکس به راحتی می‌توانند بر روی تلویزیون خود فیلم و سریال تماشا کنند. بنابراین بهتر است این نکته را هم در نظر داشته باشید و از محدودیت‌های تلویزیون‌هایی که به اینترنت وصل نمی‌شوند مطلع باشید.

تلویزیون چند اینچ بخریم؟

کیفیت تصویر تلویزیون چقدر باشد ؟

از مهم‌ترین فاکتورهایی که زمان خرید باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت تصویر است که انواع مختلف دارد. انواع کیفیت تصویر تلویزیون ها که لازم است زمان خرید با آن‌ها آشنایی داشته باشید 3 نوع هستند:

انواع کیفیت تصویر در تلویزیون:

  1. HD: در میزان کیفیت تصویر نمایشگر تعداد پیکسل‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارند. در تلویزیون های با کیفیت تصویر HD تعداد پیکسل‌ها 480×720 می‌باشد. این عدد نشان دهنده تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در صفحه نمایش قرار داده شده‌اند می‌باشد. هر چه تعداد پیکسل‌ها بیشتر باشد کیفیت تصویر نمایشگر نیز بالاتر است.
  2. FULL HD: با ارتقای مدل تلویزیون ها کیفیت تصویر آن‌ها نیز بالاتر رفت و نمایشگر های FULL HD وارد بازار شدند. رزولوشن تصویر در صفحه نمایش های با کیفیت تصویر فول اچ دی، 1080×1920 می‌باشد. در این تلویزیون ها جزئیات تصویر با کیفیت بیشتری قابل دیدن هستند. تولید مدل های با کیفیت Full HD نیز در حال حاضر کاهش یافته و فقط در سایزهای کوچک در بازار موجود هستند.
  3. UHD(4K): نمایشگر های 4K از کیفیت تصویر بی نظیری برخوردار هستند. رزولوشن تصویر تلویزیون های دارای این نمایشگر ها، 3840×2160 است. این تعداد پیکسل در صفحه نمیاش باعث کیفیت تصویر بسیار عالی و شفاف می‌شود. با تولید و معرفی این تلویزیون ها به بازار استقبال بی نظیری از آن‌ها شد. نمایشگر های 4K به دلیل قیمت مناسب‌تر نسبت به مدل های 8K و همچنین کیفیت تصویر بالا جزو پر فروش‌ترین دسته از تلویزیون های موجود هستند. همچنین دستگاه‌ها و بازی‌های موجود در حال حاضر بیشتر متناسب با این کیفیت تصویر هستند. پیشنهاد می‌شود حتی الامکان سعی کنید از بین نمایشگر های با کیفیت تصویر 4K انتخاب و خرید کنید. تلویزیون ها دارای نمایشگر 4K در سایز 43 تا 93 اینچ در بازار موجود هستند.
  4. 8K: تلویزیون های جدید و بالارده در برندهای مختلف با کیفیت تصویر 8K وارد بازار شده‌اند که در حال حاضر بالاترین کیفیت تصویری که در تلویزیون ها عرضه شده است می‌باشد. تلویزیون های با کیفیت تصویر 8K در حال حاضر در سایزهای بزرگ 55 اینچ به بالا وارد بازار شده‌اند.

تاثیر کیفیت تصویر در قیمت تلویزیون:

کیفیت تصویر و مواردی که در بالا توضیح داده شد از موارد بسیار مهم برای یک دستگاه تلویزیون است که حتما لازم است زمان خرید به آن توجه شود. این مورد به صورت مستقیم بر روی قیمت تلویزیون تاثیر دارد. تلویزیون هایی که UHD هستند نسبت به مدل های HD یا  FULL HD قیمت بالاتری دارند. همچنین میزان نرخ نوسازی تصویر نیز تاثیر مستقیم بر روی قیمت محصولات دارد. در صورتی که میزان رفرش ریت تصویر در تلویزیون بالا باشد (که در حال حاضر بیشترین میزان رفرش ریت 120 هرتز است) مستقیما بر روی بالا رفتن قیمت تلویزیون تاثیر می‌گذارد.

به طور کلی پیشنهاد می‌شود که در زمان خرید موارد مربوط به کیفیت تصویر را حتما مورد توجه قرار دهید همچنین دقت داشته باشید که لازمه پخش با کیفیت محتواها، فیلم‌ها یا گیم‌هایی که در بازار موجود هستند داشتن تلویزیون با کیفیت تصویر 4K و یا نرخ رفرش بالا هست پس متناسب با نیاز خود مدل درست را انتخاب کنید.

نکته: از سال 2019 اغلب محتواهایی که وارد بازار می‌شوند، حتی فیلم‌هایی که با گوشی‌های هوشمند ثبت می‌شوند با کیفیت تصویر فورکی ساخته می‌شوند. بنابراین اگر نمی‌خواهید خود را از دیدن فیلم‌های با کیفیت بالا محروم کنید حتما در راهنمای خرید تلویزیون 4K را در نظر داشته باشید. همچنین نکته مثبتی که مدل های 4K و بالاتر دارند به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز هستند. یعنی شما در راهنمای خرید تلویزیون 4K اغلب امکانات هوشمند را از جمله: دسترسی به گوگل، امکان نصب برنامه، اتصال موبایل به تلویزیون و نمایش فیلم به صورت به صورت یک جا دریافت می‌کنید.

کیفیت تصویر 4K

اهمیت نرخ نوسازی تصویر در راهنمای خرید تلویزیون:

مورد دیگری که در مبحث کیفیت تصویر حائز اهمیت است نرخ نوسازی تصویر یا همان رفرش ریت (REFRESH RATE) می‌باشد. میزان رفرش ریت در تلویزیون با واحد هرتز (HZ) اندازه گیری می‌شود. تا عدد نرخ نوسازی تصویر در تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر و سرعت حرکت تصویر و تغییر تصاویر بالاتر است. عدد نرخ نوسازی تصویر نشان می‌دهد که تلویزیون در عرض هر ثانیه توانایی نوسازی چند تصویر را در چند ثانیه دارد. در حال حاضر تلویزیون های موجود در بازار از نرخ نوسازی تصویر 50 تا 240 هرتز برخوردار هستند.

نکته: برای نرخ نوسازی تصویری برندهای سازنده تلویزیون هرکدام از استاندارد خاصی استفاده می‌کنند. بنابراین ممکن است در یک محصول بالارده ال جی شاهد نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز باشیم اما نرخ نوسازی تصویر در یک تلویزیون اقتصادی سامسونگ 120 هرتز باشد! این در حالی است که کیفیت تصویر تلویزیون ال جی که 60 هرتز است بهتر می‌باشد. بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که ملاک شما برای کیفیت تصویر بیشتر فقط نرخ نوسازی تصویر نباشد. همچنین سعی کنید از چند نفر مختلف مشاورین فروش تلویزیون حتما درباره این موضوع سوال بپرسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

روشنایی تصویر:

میزان روشنایی صفحه نمایشگر قطعا در میزان کیفیت تصویر نقش مهمی دارد. در نظر داشته باشید در زمان خرید به این مورد دقت کنید که مکانی که تلویزیون را در آن قرار می‌دهید از چه میزان نور و روشنایی برخوردار است. لازم است تلویزیونی که خریداری می‌کنید با تاریکی و روشنایی مکان شما سازگاری داشته باشد. اگر نور محیط مدنظر شما زیاد باشد تلویزیون های با نور زمینه کم نمی‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

چون در این محیط‌ها نور محیط بر نور نمایشگر غالب است و کنتراست تصاویر کمتر دیده می‌شود. بنابراین تصویر نهایی که می‌بینیم از وضوح کافی برخوردار نیست. در تلویزیون های جدید قابلیتی با عنوان سنسور نور اضافه شده است. این قابلیت می‌تواند نور تلویزیون را بسته به شرایط محیط کم یا زیاد کند. در تلویزیون هایی که سنسور روشنایی دارند دیگر نگران تنظیمات نور و یا کم یا زیاد بودن نور صفحه نباشید چون این قابلیت، نور تلویزیون را به صورت خودکار تنظیم می‌کند.

نکته: در تلویزیون های سامسونگ اسم سنسور روشنایی سنسور اکو است. همچنین در تلویزیون ال جی و سونی اسم آن سنسور لایت است.

قابلیت هوشمند AI Brightness Control

6 بخش مهم که در طراحی و شکل ظاهری تلویزیون تاثیر گذار هستند:

از موارد مهم که در انتخاب تلویزیون تاثیر زیادی دارد ظاهر و طراحی آن است. این مورد کاملا سلیقه ای می‌باشد و انتخاب با توجه به اشخاص مختلف متفاوت خواهد بود. تلویزیون های سری جدید از ظاهری شکیل تر برخودار هستند. ضخامت پنل کم شده و قاب دور صفحه نمایشگر به حداقل رسیده است. این موارد تاثیر بسیاری روی زیبایی ظاهری محصول دارند. موارد دیگری که در طراحی تلویزیون اهمیت دارند به شرح زیر هستند.:

1) تلویزیون تخت بخریم یا منحنی؟

صفحه نمایشگر تخت در تلویزیون یک مورد کاملا معمول است و در صفحه نمایشگر تخت زاویه دید بیشتری پشتیبانی می‌شود. دید کاربر از کنار هم محدود نمی‌شود و در صورتی که بخواهد از کنار هم به صفحه نمیاش نگاه کند کیفیت تصویر و وضوح آن پایین نمی‌آید.

2) ویژگی‌های تلویزیون منحنی:

شرکت‌های تولید کننده تلویزیون از طراحی منحنی برای یک سری از مدل‌های خود جهت تنوع دادن به ظاهر محصولات استفاده می‌کنند. بعضی از کاربران با توجه به ظاهر محصول خرید خود را انجام می‌دهند. پنل‌های منحنی به تلویزیون ظاهری متفاوت می‌بخشند و طراحی آن‌ها خاص است. اما امکان اینکه زاویه دید در صفحه نمایش های منحنی به نسبت صفحه نمیاش های تخت کمتر باشد وجود دارد. این مورد در صورتی مشهود است که بیننده از کنار به تلویزیون نگاه کند.

3) تنوع در طراحی پایه‌های تلویزیون چگونه است؟

با توجه به مدل تلویزیون ها شکل پایه آن‌ها متفاوت است. حتی شکل پایه از شرکتی به شرکت دیگر می‌تواند فرق داشته باشد. همچنین شکل و نوع پایه تلویزیون در نوع قرارگیری آن تاثیرگذار است. پایه‌های تلویزیون می‌توانند به چند نوع طراحی شوند که بسته به برند و مدل محصول متفاوت است:

  •  پایه وسط
  • پایه کنار (پایه چپ و راست)
  • پایه منحنی
  • تک پایه
  • پایه خرچنگی
  • پایه فلزی یا پلاستیکی

طراحی پایه نمایشگاهی برای تلویزیون

4) نحوه اتصال به دیوار:

در طراحی و تولید برخی از مدل‌ها پایه رومیزی اضافه نشده و تلویزیون تنها از طریق پایه دیواری قابل نصب و استفاده است. دقت داشته باشید که اگر امکان نصب تلویزیون روی دیوار را ندارید این مدل‌ها انتخاب خوبی برای شما نیستند. البته در تلویزیون هایی که دارای پایه رومیزی هستند نیز قابلیت نصب روی دیوار فراهم است. و تنها با تهیه کردن پایه دیواری مناسب با تلویزیون خود می‌توانید تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید. پشت پنل تمامی مدل‌های تلویزیون جای پیچ برای نصب پایه دیواری تعبیه شده است.

5) نصب بر روی پایه نمایشگاهی:

در برخی از تلویزیون ها یک قابلیت جدید اضافه شده که می‌توان آن  را بر روی پایه نمایشگاهی نصب کرد. پایه‌های نمایشگاهی بلند هستن و قابل حمل و جابجایی می‌باشند. اگر می‌خواهید مکان تلویزیون خود را بدون برداشتن یا جدا کردن پایه آن تغییر دهید می‌توانید از تلویزیون هایی انتخاب کنید که قابلیت نصب بر روی پایه نمایشگاهی را داشته باشند. در این صورت به آسانی تلویزیون خود را با استفاده از این پایه جابه جا می‌کنید.

6) جنس بدنه:

جنس بدنه تلویزیون، پایه و یا حتی قاب دور آن هم در زیبایی و هم در ماندگاری و مقاومت پنل نمایشگر تاثیر دارد. پشت پنل بعضی از تلویزیون ها از جنس فلز است و در برخی از مدل‌ها از جنس پلاستیک فشرده استفاده شده است. البته در حال حاضر بدنه بیشتر تلویزیون ها از پلاستیک فشرده است.

نکته: مزیت مهمی که پلاستیک فشرده دارد این است که در عین حال که مقاومت بالایی دارد از وزن سبک تری نسبت به فلز نیز برخوردار است.

9 مورد مهم که زمان خرید تلویزیون حتما آن از فروشنده بپرسیم:

1) ورودی‌ها و خروجی:

امروزه برای استفاده از تلویزیون نیاز دارید که آن را به دستگاه های مختلف وصل کنید. برای این امر لازم است از ورودی و خروجی‌های مهم برخوردار باشد تا بتوانید از تلویزیون با دستگاه‌های دیگر استفاده کنید. از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین ورودی‌هایی که حتما به آن نیاز خواهید داشت ورودی‌هایی مانند USB و HDMI هستند. همچنین برای وصل کردن دستگاه‌های ساندبار و انواع سیستم صوتی بهتر است تلویزیون شما حتما پورت اپتیکال داشته باشد.

2) تعداد پورت‌های مهم:

داشتن ورودی‌ها در تلویزیون مهم هستند اما اینکه دستگاهی که خریداری می‌کنید چه تعداد از این ورودی‌ها را داشته باشد نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به این دلیل همزمان به چند دستگاه برای اتصال به تلویزیون نیاز خواهید داشت و این امر باعث می‌شود که از چند ورودی همزمان استفاده کنید. بنابراین علاوه براینکه نوع ورودی و خروجی‌های تلویزیون را چک می‌کنید به تعداد هرکدام از آن‌ها نی توجه کنید.

3) اتصال به گوشی:

از دیگر مواردی که امروزه از اهمیت خاصی برخوردار است قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون است. لازم است دقت داشته باشید که در بعضی از تلویزیون ها اتصال به گوشی امکان پذیر نیست و یا این اتصال برای یک برند خاص از گوشی‌ها انجام نمی‌شود. بنابراین از جمله مواردی که زمان خرید تلویزیون مهم است بررسی وضعیت اتصال آن به گوشی‌های برندهای مختلف است.

نکته: اگر گوشی شما سیستم عامل IOS دارد حتما از وجود قابلیت Air Play2 در محصول مطمئن شوید. چون در صورت عدم وجود این قابلیت در محصول امکان اتصال موبایل آیفون به تلویزیون وجود ندارد.

4) گیرنده‌های و تیونرهای متنوع :

تلویزیون ها از گیرنده دیجیتال داخلی برای پخش و پشتیبانی کانال‌های داخلی برخوردار هستند. این گیرنده از موارد مهم و مورد نیاز عموم است. زمان خرید، این مورد را بررسی کنید که در تلویزیون وجود داشته باشد. در غیر این صورت مجبور می‌شوید دستگاه گیرنده دیجیتال جدا برای تلویزیون تهیه کنید و از آن استفاده کنید. همچنین در برخی از مدل‌های تلویزیون از گیرنده DVBS پشتییانی می‌شود. این قابلیت نیز برای پخش کانال های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر این قابلیت را نیاز دارید و از آن استفاده می‌کنید به دارا بودن این مورد نیز دقت کنید تا خریدتان جوابگوی نیازتان باشد.

دستیار صوتی در تلویزیون سامسونگ 5) حافظه داخلی :

در مدل‌های بالای تلویزیون ها از حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود. این حافظه به کاربر کمک می‌کند تا بتواند محتوایی که مدنظر دارد را روی این حافظه ذخیره کند و در زمان‌های دیگر از آن استفاده کند.

6) سیستم عامل :

تلویزیون های هوشمند دارای سیستم عامل هستند. هر کدام از شرکت‌های تولید کننده تلویزیون از یک سیستم عامل خاص برای مدل های خود استفاده می‌کنند. در مورد هر کدام از سیستم عامل‌ها اطلاعات کسب کنید تا بتوانید به نتیجه برسید که کدام سیستم عامل جوابگوی نیاز شماست یا شرایط شما برای استفاده بهتر و آسان‌تر از تلویزیون را پوشش می‌دهد. چون هر کدام از سیستم عامل‌ها شیوه کار خاص خود و همچنین امکانات خاص خود را دارند.

برای مثال:
  • ال جی: وب او اس (Web os)
  • سونی: اندروید (Android)
  • سامسونگ: تایزن (Tizen)
  • هایسنس: ویدا (Vidaa)

7) پشتیبانی از زبان‌های مختلف به ویژه فارسی:

زبان‌هایی که تلویزیون پشتیبانی می‌کند بسته به کشور سازنده و همچنین اینکه به سفارش چه کشورهایی و خاص کدام کشورها تولید شده است متفاوت است. برای کاربرانی که تاکید دارند تلویزیون از زبان کشور آن‌ها پشتیبانی کند لازم است در زمان انتخاب این مورد را نیز مدنظر داشته باشند.

نکته: بعضی از تلویزیون‌های اندرویدی منوی فارسی دارند اما برخی دیگر فاقد آن هستند. همچنین در سیست عامل web os نیز در تلویزیون ال جی این مورد دیده می‌شود که در مونتاژ برخی کشورها به زبان فارسی مجهز است و در برخی دیگر فاقد زبان فارسی هستند.

8) کشور سازنده:

در بسیاری از تلویزیون ها کشور تولید کننده و کشور مونتاژ کننده متفاوت است. به طور کلی اطلاع در مورد کشور سازنده از مواردی است که در زمان انتخاب حائز اهمیت است. همچنین امکان اینکه یک مدل تلویزیون دارای دو سری مونتاژ توسط دو کشور متفاوت باشد وجود دارد. حتی یک سری امکانات و دسترسی‌ها بسته به کشور مونتاژ کننده متفاوت باشد.

9) گارانتی:

در زمان خرید تلویزیون، داشتن گارانتی محصول را مدنظر داشته باشید. اعتبار گارانتی و میزان پاسخگویی آن‌ها در میزان اطمینان کاربر برای خرید تاثیر دارد. اگر تلویزیونی که خریداری می‌کنید از خدمات شرکت گارانتی معتبر برخوردار باشد در مرحله اول برای نصب و راه اندازی درست محصول خود دچار مشکل نخواهید شد چون نصب محصول توسط تکنسین‌های شرکت گارانتی مربوطه به درستی برای شما انجام می‌شود و در مرحله بعدی اگر به هر دلیلی تلویزیون شما دچار مشکلی شد از طریق نمایندگی شرکت گارانتی در هر مکانی که باشد مشکل شما پیگیری و حل می‌شود.

تلویزیون های بدون پایه

راهنمای خرید تلویزیون براساس برندهای معتبر:

برای افرادی که قصد خرید تلویزیون دارند مهم‌ترین و از اولین مواردی که باید به آن دقت کنند و در مورد آن تصمیم بگیرند انتخاب برند تلویزیون است. این مورد بر اساس امکانات، کیفیت، ویژگی‌ها، طراحی و کشور سازنده انتخاب می‌شود. برندهایی که در بازار موجود هستند و جزو با امکانات‌ترین و پرفروش‌ترین می‌باشند شامل برندهای زیر می‌باشند:

1) راهنمای خرید تلویزیون ال جی:

(تلویزیون با قطعات کره و مونتاژ کشورهای کره، اندونزی، مصر و لهستان)

از برندهای محبوب که سال‌های زیادی در زمینه لوازم صوتی و تصویری به کل جهان خدمات ارائه می‌دهد و دائما مورد پسند بوده، برند ال جی است که تلویزیون های بسیار با کیفیت و امکانات به روز را به بازار عرضه می‌کند. شرکت ال جی هر ساله محصولات به روز و با امکانات جدید به بازار عرضه می‌کند. تلویزیون های ال جی دارای کیفیت تصویر HD، FULL HD، 4K و 8K می‌باشند. این تلویزیون ها از لحاظ کیفیت صدا و تصویر در رده های بالایی قرار دارد. شرکت ال جی تلویزیون های ال ای دی و اولد تولید کرده است و در حال حاضر هر دوی این محصولات در دسترس کاربران قرار دارد. در راهنمای خرید تلویزیون LED باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت تلویزیون های ال ای دی ال جی از اولد آن ها کمتر است.

  • سایز ال ای دی های ال جی: 32 تا 85 اینچ
  • سایز اولد های ال جی: 55 تا 97 اینچ

2) راهنمای خرید تلویزیون سونی:

(تلویزیون با قطعات ژاپن و مونتاژ کشور ژاپن و مالزی)

از قوی‌ترین برندهایی که در زمینه لوازم صوتی و تصویری فعالیت چشمگیری داشته است شرکت سونی می‌باشد. تلویزیون های سونی از لحاظ کیفیت ساخت و قطعات از جمله بهترین تلویزیون های دنیا حساب می‌شوند. اگر به دنبال تلویزیون با طول عمر بالا و کیفیت ساخت عالی هستید پیشنهاد می‌شود از برند سونی مدلی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. شرکت سونی نیز تلویزیون ال ای دی و اولد تولید کرده است و به بازار عرضه کرده است. اگر قصد خرید تلویزیون سونی با کیفیت بالا و امکانات کامل دارید خرید این محصول از بانه با قیمت مناسب برای شما کاملا به صرفه است.

  • سایز ال ای دی های سونی : 32 تا 85 اینچ
  • سایز اولد های سونی : 55 تا 85 اینچ

3) راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ:

(تلویزیون با قطعات کره و مونتاژ کشور مالزی و مصر)

یکی دیگر از پرچم داران شرکت‌های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری شرکت سامسونگ می‌باشد. این شرکت تلویزیون های فوق العاده با کیفیت و شکیل را به بازار عرضه کرده است. شرکت سامسونگ علاوه بر تلویزیون های ال ای دی از فناوری جدیدی با عنوان کیولد رونمایی کرده است. تلویزیون های کیولد توجه کاربران را به خود جلب کردند. کیفیت تصویر عالی این تلویزیون ها با استفاده از فناوری کوانتوم توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین تلویزیون ها برای این برند باز کند.

  • سایز ال ای دی های سامسونگ:32 تا 85 اینچ.
  • سایز کیولد های سامسونگ: 55 تا 110 اینچ.

4) راهنمای خرید تلویزیون هایسنس:

(تلویزیون با قطعات چین و مونتاژ چین)

برند هایسنس از جمله برندهایی است که از لحاظ سابقه کاری عمر کمتری نسبت به دیگر برندهای اشاره شده دارد. با این وجود تلویزیون های هایسنس توانستند در مدت کوتاهی در بین کاربران محبوبیت به دست آورند و کیفیت و امکانات خود را به کاربران عرضه کنند و باعث رضایت آن‌ها شوند. تلویزیون های فوق العاده هایسنس در دو نوع ال ای دی و یولد به بازار عرضه شده‌اند.

  • سایز ال ای دی های هایسنس: 32 تا 100 اینچ.
  • سایز یولد های هایسنس: 55 و 65 اینچ.

کدام نوع پنل تلویزیون بهتر است؟

نوع پنل تلویزیون می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تلویزیون باشد. بخش عظیمی از کیفیت تصویر به نوع پنل تلویزیون مربوط می‌باشد. همچنین پنل بر زیبایی و طراحی ظاهری تلویزیون نیز تاثیر دارد. انواع پنل‌ها را با کیفیت‌ها و مشخصات آن توضیح می‌دهیم تا بهتر بتوانید انتخاب کنید:

راهنمای خرید تلویزیون LED:

کلمه LED مخفف Light emitting diode است. در تلویزیون های با پنل ال ای دی نور تصویر از طریق یک صفحه یکپارچه در پشت صفحه نمایش می‌تابد و روشنایی به صورت یکدست به کل صفحه پخش می‌شود. ضخامت پنل ال ای دی نسبت به اولد یا کیولد بیشتر است. اما از لحاظ قیمت مناسب‌تر است به همین دلیل طرفداران و خریداران از ال ای دی ها استقبال بیشتری می‌کنند. به طور کلی پنل تلویزیون ها دو نوع هستند.

راهنمای خرید تلویزیون اولد (OLED):

تلویزیون های اولد ظاهر شکیل و جذابی دارند. ضخامت پنل بسیار کم و بدون قاب دور هستند. نور صفحه از طریق پیکسل‌ها تامین می‌شود و هر پیکسل به صورت مستقل می‌تواند خاموش و روشن شود و تامین نور انجام دهد. این مورد باعث می‌شود که در تصاویر مشکی یا تیره پشتیبانی قوی تری داشته باشند. اما به طور کلی از لحاظ روشنایی کمی ضعیف عمل می‌کنند.

راهنمای خرید تلویزیون کیولد (QLED):

تلویزیون های کیولد در شرکت سامسونگ تولید می‌شوند. این تلویزیون ها از لحاظ ضخامت و طراحی شبیه به تلویزیون های اولد هستند. در تلویزیون های کیولد از فناوری کوانتوم دات بهره گرفته شده است. فناوری کوانتوم دات به این شکل عمل می‌کند که لایه ای از ذرات ریز روی نور پس زمینه قرار می گیرند و می توانند تعداد زیادی از رنگ‌ها را پخش کنند. در پنل های کیولد پشتیبانی رنگ بسیار قوی است همچنین نور و روشنایی بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. اما در پخش رنگ مشکی و تصاویر با رنگ تیره کمی ضعیف عمل می‌کند و هاله ای از نورهای مزاحم را در زمان پخش تصاویر مشکی دارد.

راهنمای خرید تلویزیون نئوکیولد (NEO QLED):

نسل جدیدتر از کیولد که ارتقا داده شده سری نئوکیولد هستند که در تمامی موارد مانند کیولدها عمل می‌کنند. با این تفاوت که ضعف آن‌ها در پخش تصاویر مشکی تا حدودی رفع شده است. در نئوکیولد با بهره گیری از هزاران ال ای دی ریز در پنل، نورها کنترل و تولید می‌شوند. در این حالت در زمان پخش تصاویر مشکی هر کدام از ال ای دی های ریز می توانند از خود نور ساطع کنند یا به طور مستقل خاموش شوند.

راهمای خرید تلویزیون های دو پایه

2 نوع پوشش مهم در پنل تلویزیون و تاثیر گذار در کیفیت تصویر:

پنل IPS: در تلویزیون های با پنل IPS می‌توانید از زاویه دید وسیع آن‌ها لذت ببرید. اگر می‌خواهید تلویزیون را در مکانی قرار دهید که نیاز به دیدن تلویزیون از اطراف دارید یا افراد زیادی به صورت همزمان تلویزیون می‌بینند پیشنهاد می‌شود از تلویزیون های IPS استفاده کنید تا از لحاظ زاویه دید کل محیط پوشش داده شود.

پنل VA : در تلویزیون های با پنل VA کنتراست بالاست. نور و روشنایی بیشتر است و پشتیبانی رنگ‌ها بسیار قوی است. اما پنل VA از لحاظ زاویه دید کمی ضعیف‌تر عمل می‌کند.

راهنمای خرید تلویزیون باتوجه به نوع ریموت کنترل:

از امکانات و متعلقات مهم در تلویزیون ها می‌توان به ریموت کنترل اشاره کرد. نوع ریموت کنترل در میزان امکانات تلویزیون و سهولت استفاده از آن نقش مهمی دارد. به طور کلی می‌توان گفت تا به امروز 3 نوع کنترل برای تلویزیون ها تولید شده است.

کنترل معمولی: کنترل معمولی در تلویزیون ها برای استفاده‌های اولیه مانند تعویض کانال، استفاده از جهت نما، کم یا زیاد کردن صدا و استفاده‌هایی از این قبیل است.

کنترل هوشمند: از کنترل های هوشمند که به آن‌ها مجیک کنترل نیز گفته می‌شود برای قابلیت‌های اسمارت بودن بهره گرفته می‌شود. این کنترل‌ها به دلیل داشتن غلطک که به صورت موس عمل می‌کند. قابلیت‌هایی مانند اتصال به اینترنت، وبگردی و کارهای اینترنتی از طریق این کنترل انجام می‌شود. کار با این کنترل بسیار آسان است و در پیشبرد و سرعت کار و دسترسی ها بسیار کمک می‌کند.

کنترل هوشمند شارژی: در جدیدترین تلویزیون های امروزی کنترل های شارژی اضافه شده‌اند که دسترسی ها و امکانات آن‌ها مانند کنترل‌های هوشمند است. تفاوتی که دارند در این است که نیاز به باتری ندارند و از طریق پنل خورشیدی و با استفاده از پورت USB شارژ می‌شوند.

ریموت های خورشیدی تلویزیون

توان صوتی تلویزیون ها

از جمله موارد مهمی که در مورد تلویزیون حائز اهمیت است و زمان انتخاب لازم است به آن دقت شود قدرت صوتی است. سیستم صوتی تلویزیون ها بسته به برند و مدل آن‌ها متفاوت است.

اگر در مکان‌های بزرگ یا شلوغ از تلویزیون استفاده می‌کنید به یک مدل با توان صوتی بالا نیاز دارد تا بتواند محیط را به طور کامل پوشش دهد. همچنین به تعداد بلندگوها و نحوه قرارگیری آن‌ها دقت کنید و با توجه به نیاز و شرایط خود توان صوتی تلویزیون را بسنجید تا بتوانید محصولی را انتخاب کنید که جوابگوی کلیه نیازهای شما باشد و با شرایط شما سازگاری داشته باشد.

به طور کلی در بین همه مدل‌های تلویزیون از 5 وات قدرت صوتی تا 80 وات بسته به مدل محصول متغیر است. اگر تلویزیون از لحاظ صوتی نتواند محیط مورد استفاده شما را پوشش دهد می‌توان برای آن ساندبار یا سیستم صوتی تهیه کنید تا به میزان قدرت صوتی تلویزیون کمک کند و آن را افزایش دهد.

3 روش مهم در تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی

زمان خرید موردی که ذهن خریداران را به خود مشغول می‌کند این است که چگونه تشخیص دهم تلویزیون اصلی است یا تقلبی؟ این مورد بسیار مهم است و جای نگرانی دارد. بنابراین چند راه تشخیص تلویزیون اصلی و تقلبی را بیان می‌کنیم تا در زمان خرید از این روش‌ها برای تشخیص استفاده کنید.

1) مراجعه به سایت مرجع محصول:

مدل کامل محصول را در سایت مرجع محصول وارد کنید. دقت کنید دقیقا مدل نوشته شده در سایت اصلی با مدل تلویزیون در پشت پنل همخوانی داشته باشد. اگر سایت اصلی همین اعداد و حروف را وارد کرده و همین مدل تلویزیون را در سایت خود معرفی کرده باشد قطعا تلویزیون اصلی است.

2) مطابقت دادن مشخصات ویژگی‌ها و امکانات محصول با مرجع:

در سایت اصلی کامل مشخصات و امکانات را بررسی کنید تا مطمئن شوید تلویزیون همه امکاناتی که در سایت اصلی به آن‌ها اشاره شده است را دارد.

3) خرید از فروشگاه های با سابقه، معتبر و مطمئن:

فروشگاه‌هایی که سابقه کاری درخشانی دارند جای خوبی برای خرید تلویزیون است. چون بعد از چندین سال کار کردن می توانند محصولات اصلی و بدون ایراد عرضه کنند. بنابراین برای خرید تلویزیون اطلاعات کامل داشته باشید تا بتوانید خرید درستی انجام دهید.  خرید محصولات اصلی از فروشگاه معتبر در بانه می‌تواند باعث اطمینان خاطر شما شود.

راهنمای خرید تلویزیون گیمینگ

نحوه استفاده تلویزیون برای افراد مختلف فرق دارد. این مورد می‌تواند تعیین کند که خرید کدام تلویزیون برای شما بهتر است. به عنوان مثال: برای افرادی که آن را برای استفاده بازی در نظر دارند شرایط خرید خاص می‌شود. افراد گیمر برای خرید، فاکتورهای خاص خود را دارند. در صورتی یک تلویزیون می‌تواند به عنوان گزینه مناسب برای گیم شناخته شود که امکانات خاص برای گیم را دارا باشد.

راهنمای خرید تلویزیون گیمینگ

مواردی که در راهنمای خرید تلویزیون گیمینگ اهمیت دارند عبارتند از:

نرخ رفرش تصویر بالا: برای پخش گیم با کیفیت بالا لازم است که تلویزیون از نرخ رفرش بالا برخوردار باشد. در صورتی که بخواهید از تلویزیون برای گیم و با کیفیت بالا لذت ببرید پیشنهاد می‌شود از مدل های با نرخ رفرش تصویر 60 هرتز به بالا انتخاب کنید. لازم به ذکر است در یک سری از بازی های رده بالا با کیفیت عالی لازمه انتقال تصویر با کیفیت داشتن، نرخ رفرش 120 هرتز می‌باشد.

پورت HDMI 2.1: جهت استفاده از تلویزیون برای گیم نیاز به پورت HDMI2.1  دارید. بنابراین زمان خرید به این پورت دقت کنید. البته لازم به ذکر است که بعضی از بازی‌ها به این پورت احتیاج ندارند و داشتن پورت HDMI2.0 کافی است و همچنین گیم‌های با کیفیت بالا نیز با پورت HDMI2.0 قابل پخش هستند اما کیفیتی که باید داشته باشد را پخش نمی‌کند.

تاخیر در ورودی: تاخیر در ورودی یکی از فاکتور های مهم برای تلویزیون گیمینگ به شمار می اید. تاخیر در ورودی به فاصله زمانی فرستادن تصویر و پخش آن در نمایشگر گفته می‌شود. اگر این زمان به حداقل برسد پخش تصاویر در صفحه نمایش و حرکت ها کاملا سریع خواهد بود. برای انتخاب و خرید تلویزیون مخصوص گیمینگ به این مورد دقت کنید یا از فروشنده در این مورد سوال بپرسید.

قدرت صوتی: انجام بازی‌ها با کیفیت بالا به کیفیت صدا و قدرت صدای بالا احتیاج دارد. در صورت نیاز به این مورد می‌توانید از تلویزیون هایی انتخاب کنید که از قدرت پخش صوتی بالایی برخوردار هستند. تا بتوانید از پخش گیم با این تلویزیون لذت ببرید.

کنتراست بالا: کنتراست در تلویزیون به این معنی است که نسبت تاریک‌ترین تا روشن‌ترین تصویری که صفحه نمیاش می‌تواند پخش کند چقدر باشد. تا میزان کنتراست بالاتر باشد تصویری که از تلویزیون در اختیار کاربر قرار می‌گیرد با کیفیت‌تر خواهد بود. در زمان خرید تلویزیون حرفه‌ای برای گیم لازم است این موارد را در نظر داشته باشید.

چرا خرید تلویزیون از بانه به صرفه است؟

با توجه به اینکه تلویزیون های اصلی و اورجینال در بانه موجود هستند و به دلیل شرایط قرار گرفتن شهر بانه، این محصولات با هزینه کمتری به دست تامین کنندگان می‌رسد. این امر باعث می‌شود که قیمت محصولات در بانه بسیار مناسب‌تر و به صرفه باشد. همچنین خرید از فروشگاه های معتبر در بانه با شرایط کاری عالی و گارانتی معتبر می‌تواند یک پوئن مثبت برای خرید مطمئن و درست تلویزیون از بانه باشد.

نتیجه گیری:

خرید و انتخاب تلویزیون با توجه به تنوع مدل‌ها و امکانات موجود در بازار کار ساده‌ای نیست. به این دلیل لازم است تا کاربری که قصد خرید تلویزیون دارد بدون اطلاعات اقدام به خرید نکند. همچنین فرد خریدار لازم است در مرحله اول نیازها و شرایط خود را بسنجد و با در نظر گرفتن این موارد اقدام به تهیه اطلاعات و انتخاب کند. تا بتواند محصولی را خرید کند که جوابگوی نیازهای خود و خانواده‌اش باشد.  در پایان این نوشته امیدواریم که کاربر با خواندن آن به اطلاعات اولیه برای انتخاب درست تلویزیون دست پیدا کرده باشد . موفق و پیروز باشید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بانه ویترین در رسانه ها

راهنمای خرید تلویزیون: از HD تا K8، چه تفاوت هایی وجود دارد؟ به گزارش اطلاع نیوز بانه ویترین ( https://banehvitrin.com ) یکی از فروشگاه های معتبر فروش انواع تلویزیون است که برندهای معتبر را با قیمت های مقرون به صرفه به شما تقدیم می کند....

تلویزیون‌های فوق‌العاده بزرگ آیا واقعاً نیاز داریم؟
تلویزیون‌های فوق‌العاده بزرگ آیا واقعاً نیاز داریم؟

  شاید به نظر خرید تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگتر، مناسب ترین گزینه باشد اما در این مطلب، قصد داریم این باور را بیشتر بررسی کنیم. سوال ما این است که آیا واقعا خرید تلویزیون های فوق‌العاده بزرگ می تواند منطقی باشد؟ هنگام خرید تلویزیون باید...

نکاتی برای حفظ و نگهداری صحیح تلویزیون و افزایش عمر مفید آن
نکاتی برای حفظ و نگهداری صحیح تلویزیون و افزایش عمر مفید آن

تلویزیون یکی از پرکاربردترین وسایل الکترونیکی و بهترین انتخاب برای پر کردن اوقات فراغت است. این وسیله که از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشد، مانند دیگر وسایل الکترونیکی احتمال خرابی دارد. جهت پیشگیری از بروز مشکل و خرابی در این وسیله، باید با نکات...

آخرین تکنولوژی های تلویزیون چه تغییراتی در بازار ایجاد کرده است؟

آخرین تکنولوژی های تلویزیون: مدت زمان زیادی از تلویزیون های کمدی با بدنه طرح چوب و تصویر برآمده، می گذرد. می توان گفت از بیست سال پیش تا به امروز، شاهد یک تکامل در تکنولوژی تلویزیون ها بوده ایم. البته این تکامل به تنهایی یک...

نحوه اتصال تلویزیون هوشمند به لپ تاپ
نحوه اتصال تلویزیون هوشمند به لپ تاپ

اتصال تلویزیون به لپ تاپ یکی از امکانات تلویزیون‌های هوشمند است که باعث وصل شدن تلویزیون به لپ تاپ و سایر دستگاه‌های دیجیتالی می‌شود. تماشای فیلم، کار کردن بر روی صفحه نمایش کوچک لپ تاپ و اجرای بازی بر روی لپ تاپ و… شاید برای...

چگونگی نصب اپلیکیشن بر روی تلویزیون سامسونگ
چگونگی نصب اپلیکیشن بر روی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون هوشمند قابلیت‌ها و امکانات متعددی دارد که یکی از آنها امکان نصب برنامه بر روی تلویزیون است. در واقع کاربران می‌توانند برنامه‌ها و نرم افزارهای مختلفی را بر روی تلویزیون نصب کنند. سامسونگ یکی از سازنده‌ها وپیشتازان تلویزیون‌های اسمارت به صورت پیش‌فرض چند برنامه...

آموزش اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت
آموزش اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت

اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت ؛ پیشرفت تکنولوژی سازنده و شرکت‌های بزرگ را بر آن واداشته که هوشمند بودن و اتصال به اینترنت را از انحصار گوشی‌های موبایل درآورند و انواع لوازم خانگی مانند تلویزیون، یخچال، لباسشویی و… را نیز با قابلیت اتصال به اینترنت...

بانه ویترینفروشگاه بانه ویترین جستجو دسته‌بندی محصولات کارشناسان فروش